Monday, May 18, 2009

perjalanan karier ku


isnin; 4 petang

aku memulakan langkah yang tidak seiring di dalam mengenali siapa aku di dunia ini. cita2 ku sewaktu kecil dan apa yang aku gapai kini sangat berbeza.bermula nya persekolahan hingga la masuk alam pekerjaan, bermacam2 benda yang perlu ku tempuhi. di sekolah, aku memang tidak langsung meminati lukisan. menyampah...kerana aku bukan anak seni...tah macam mana aku boleh terjebak masuk ke dalam duni senireka bentuk ini pun aku masih tak faham....
Bermulanya karierku bersama PFT sdn.bhd di Damansara. dahla aku tak faham sangat ngan bahasa mat saleh ni..tetiba aku pergi interview, dah ada 2 org mat saleh yang tgh tunggu nak interview aku...aku menggunakan mulut sampai herot berot nak pastikan mereka faham apa yang aku cakap..tak cukup ngan mulut, tangan pun masuk sekali bagi backup..hu3..nasib baik mereka kata aku seorang yang berani mati, orang lain yang mereka interview, tak sampai 10 minute dah chow sebab takut tengok ramai sangat mat saleh...hu3...kira rezeki aku la nih...minggu pertama aku memang enjoy sakan, sebabnya semua mat saleh nih pergi singapura..hu3...baru hari kedua kau kerja, mereka dah takde!!! enjoy katak aku....tapi ...banyak gile drawing yang mereka tinggalkan....hushhhh!!! dahla aku takde experience keje nih...nasib baik orang kata di mana ada kemahuan, di situ ada jalan...wahaahahha...apa lagi..kelam kabut la aku buka internet belajar sikit2 dari situ....CATIA..softaware yang agak jarang juga la yang aku gunakan sewaktu di universiti dulu...okla penat dah tulis...sambung nanti...ni aku share picture aku kat us....hurmmmm...daripada budak kampung yang tak tau bahasa inggeris boleh duduk kat amerika???? hu3....nanti aku cerita....adios...

No comments: